Bezoekersregistratie

Bezoekersregistratie

  • Een hartelijk welkom voor uw bezoekers
  • Eenduidige registratie van bezoekers
  • Snelle afhandeling van bezoekers

Het eerste persoonlijke contact met een organisatie laat bij bezoekers een onuitwisbare indruk achter en is daarom van essentieel belang. Met inzet van bezoekersregistratie verhoogt u uw service aan interne en externe klanten.

Optimale communicatie rondom bezoekersontvangst kan worden gerealiseerd door inzet van Bezoekersregistratie. De eenvoudige gebruikersinterface waarborgt uniforme registratie. De receptie beschikt over actuele informatie waardoor de ontvangst van bezoekers vlekkeloos kan verlopen. Voor uw bezoekers kan tevens een parkeerplaats worden gereserveerd. Bezoekers kunnen direct aan een bijeenkomst (vergadering, training, seminar, workshop etc.) in de module Reserveringen worden gekoppeld.

Een bezoeker wordt aangemeld door uw servicedesk of receptie. Maakt u gebruik van self service? Dan kunnen uw klanten zelf via de PDC bezoekers registreren.

Wat is voor u de toegevoegde waarde van Bezoekersregistratie?
  • Eenduidige registratie van benodigde gegevens met betrekking tot bezoekers
  • Vastleggen van contactpersoon binnen de organisatie, in combinatie met een zaalreservering voor vergadering, presentatie, cursus etc.
  • Vastleggen van een parkeerplaats voor bezoeker
  • Overzichten op onder andere bezoekersnaam, aankomsttijd, locatie of presentatie
  • Vooraf maken van bezoekersbadges
  • Inzicht in aanwezige bezoekers in geval van calamiteiten

Meer informatie?

Wilt u een gratis webinar volgen, een afspraak maken of een offerte aanvragen?

heer mevrouw