IT Service Management

IT ServiceManagement

  • Integraal meldpunt voor ICT- en facilitaire vraagstukken
  • Helder overzicht door rapportages en dashboards
  • Flexibiliteit: 24/7 online beschikbaar voor u en uw klanten

Met IT Service Management (ITSM) kunt u deskundige IT-services aanbieden, aansluitend op uw facilitaire dienstverlening. Het voorziet in alle eigenschappen voor beheer van incidenten, wijzigingen, configuraties, het gewenste serviceniveau en kosten. Bovendien is ITSM standaard uitgerust met vele extra’s die de gebruikswaardering verhogen en tegelijkertijd kosten en tijd besparen.

De meerwaarde van ITSM ligt in de connectie met andere ondersteunende diensten, zoals bij het proces rondom in dienst treden van een nieuwe medewerker. In dit proces zijn HRM, ICT, FM en mogelijk meerdere afdelingen betrokken. Door de geavanceerde workflow-functie in ITSM, kunnen taken prima op elkaar worden afgestemd.

Wat is voor u de toegevoegde waarde van IT Service Management?
  • SLA management
  • Opbouw waardevolle informatie in kennisbank
  • Afstemmen van afdelingsoverstijgende taken (ICT, FM, HRM etc.) met workflow management
  • Beheer van resources (registratie tijd, materialen en kosten)

Meer informatie?

Wilt u een gratis webinar volgen, een afspraak maken of een offerte aanvragen?

heer mevrouw