Prequest.nl
laden...

myPrequest FMIS

Beheer al uw faciliteiten vanuit een krachtig en gemakkelijk FMIS systeem

Ook benieuwd hoe een FMIS systeem voor jouw bedrijf processen kan automatiseren en hierdoor kosten besparen en efficientie verhogen?

Het maximale uit je FMIS halen?

Facility Management Information System (FMIS)

Een FMIS is flexibel opgebouwd. Hierdoor kan een facilitaire organisatie meegroeien met een organisatie. Door inzet van een FMIS kunnen veranderingen, bijvoorbeeld verhuizingen, fusies, centralisatie van dienstverlening (shared service center), invoeren van Het Nieuwe Werken en een regieorganisatie, optimaal worden geregisseerd.

Voordat je een keuze maakt van een FMIS systeem of één van onze andere oplossingen wil je de toegevoegde waarde helder krijgen. Een duidelijke business case helpt de kosten en baten inzichtelijk te maken en intern draagvlak te creëren. Bij Business Development Manager kan je terecht voor het inventariseren van doelstellingen en wensen binnen jouw organisatie. Ook is het mogelijk de Return on Investment te berekenen of om tips te ontvangen voor het opstellen van een Plan van Eisen.

Het kloppende hart achter al jouw facilitaire processen

Het professioneel opvolgen van correctieve en preventieve meldingen is bepalend voor het imago van het bedrijf. De facilitaire organisatie organiseert, beheert en monitort uiteenlopende processen met als doel klantgerichte dienstverlening, draagt zorg voor een efficiënte aansturing van de uitvoerders en monitort de kwaliteit van de te leveren werkzaamheden.

FMIS myprequest werkorders

Meldingen & Incidenten

Gebruikers kunnen door onze melding formulieren eenvoudig en snel meldingen aanmaken met alle benodigde informatie.

Proces automatisering

Bij iedere melding wordt er automatisch een werkorder aangemaakt met uitvoering informatie voor leveranciers en technische dienst.

PPS kortingen

Voorkom hoge kortingen door altijd op de hoogte te zijn van escalaties met onze notificaties en betaalmechanismes.

Verhoog de werknemer én klant ervaring

Voorkom onnodig lang zoeken naar parkeer plekken en vergader ruimtes en bied je werknemers en klanten een uitstekende dienstverlening.

Ruimte & Middelen reserveren
Bezoekers registratie
Catering
Parkeerplekken
Onze software is volledig AVG/GDPR compliant

Dashboards & Rapportages

Krijg grip op de performance van je afdelingen en facilitaire processen door je eigen KPI's op te stellen met onze custom dashboards.

PPS projecten
Custom dashboards
myPrequest FMIS Field Service app
myPrequest apps

Ontketen je technische dienst met onze Field Service app

Door onze nieuwe Field Services app heb je altijd een overzicht van je werkorders en kan je overal werkorders inplannen en meldingen aanmaken.

Modules

Een totaal overzicht van onze Facility Management modules.

services_image

Incidenten

Meld eenvoudig incidenten via myPrequest of via de Field Service app.

services_image

Werkorders

Automatiseer en optimaliseer je facilitaire processen met de Werkorders module.

services_image

Reserveringenbeheer

Het reserveren van ruimtes, middelen en boeken van catering

services_image

Bezoekersregistratie

Registratie, inzage en ontvangst van bezoekers.

services_image

Contractbeheer

Standaardiseer opslag en versiebeheer van tekeningen.

services_image

SLA Management

services_image

Vastgoedbeheer

services_image

PPS monitoring

services_image

Outlook Add-in