Nieuwe release van Prequest is vanaf nu beschikbaar!
Bij Prequest zijn we altijd volop bezig en werken we hard om onze oplossingen nog beter te laten aansluiten op jouw wensen. Wij zijn bijzonder trots om je in deze bijzondere tijd je verheugen met de nieuwe release! Met de nieuwe release til jij de kwaliteit van jullie dienstverlening naar een nog hoger niveau. Lees hier de 4 belangrijkste wijzigingen.
Reserveringen
Door COVID-19 zijn er grote wijzigingen in de manier waarop wij werken. Niet alleen is een significant deel van het werk van kantoor naar thuis verschoven, maar ook de manier waarop wij op kantoor vergaderen is drastisch aangepast. Controle en beheersbaarheid op dit proces is essentieel.
Met de nieuwe release is het mogelijk om op verschillende niveaus blokkades in te stellen. Een blokkade zorgt ervoor dat je het reserveren naar de toekomst toe kunt beperken. Je kunt snel inspelen om nieuwe wijzigingen en borgt de veiligheid van het personeel. Je kunt blokkades ook differentiëren naar afnemers en diensten.
Veel van onze klanten maken graag gebruik van de planboard functie. Om deze feature nog gebruiksvriendelijker te maken hebben we een aanpassing doorgevoerd. Vanaf deze release zullen met het ‘verslepen’ van een zaalreservering ook direct alle onderliggende onderdelen van de reserveringen mee worden verplaatst naar het nieuwe tijdstip.
Werkorders
Het detailformulier voor Werkorders is volledig vernieuwd. Met als belangrijk resultaat: een significante verbetering in de performance! Met versie 2020.2 leveren wij de eerste versie van het nieuwe werkorder formulier op. Omdat deze nog niet alle functionaliteit aan boord heeft blijft voorlopig ook het oude, bekende formulier binnen de applicatie beschikbaar.
Door een dubbelklik op de werkorder opent het nieuwe formulier. Het oude formulier kan geopend worden door de werkorder te selecteren middels een vinkje en vervolgens te kiezen voor ‘Wijzigen’.
Je zult blij zijn te weten dat wij ook meteen een aantal klantwensen hebben geïmplementeerd. Zo zijn de weergave van de progressie op de deadline verbeterd, zijn de contactgegevens van de aanvrager makkelijker in te zien en te gebruiken, en zijn de meeste velden voorzien van tooltips met uitleg over de veldwaarde.
Meldingen
Voor power users is er een knop toegevoegd aan het meldingen registratiescherm. We versnellen hiermee het proces. Met slechts één enkele actie kan de ingelogde gebruiker als aanvrager van de melding worden opgegeven.
Nieuwe module
Om onze oplossingen nog veiliger te maken hebben wij een nieuwe module ontwikkeld: Prequest Identity Manager. Met deze module leggen wij de basis voor het vaststellen van de authenticatie van een gebruiker. Dit op basis van de laatste technologie en op één centrale plek. Gedurende het komende jaar zullen wij één voor één onze producten aansluiten op deze nieuwe module. In versie 2020.2 wordt de module al ingezet voor onze Space Management oplossing.
Benieuwd naar de nieuwe release?
Uiteraard betreft het bovenstaande slechts een korte samenvatting van een aantal belangrijke wijzigingen. Het team heeft nog veel meer verbeteringen in de oplossingen doorgevoerd. Ben jij benieuwd naar de nieuwe versie? Wil jij meer weten over hoe de nieuwe versie jouw facility management proces verbetert? Neem dan snel contact met ons op voor een call of demo!