Prequest Academy

Prequest Academy

Organisaties zijn continu in beweging en teams veranderen. Medewerkers komen in dienst, gaan uit dienst en dragen kennis over aan collega's. Essentiële Prequest-kennis gaat daarbij vaak verloren. Bovendien hebben nieuwe versies van Prequest andere mogelijkheden. Door training van medewerkers blijft de kennis op pijl en wordt myPrequest optimaal benut.

Wil jij een expert worden in myPrequest? Volg dan één van de myPrequest trainingen:

- Leren te Beheren
- Key-users in Control
- Selfservice: De eindgebruiker aan zet
- Contractbeheer: Sturen op Kosten
- Verdieping in Ruimtebeheer
- Grip op Vastgoed
- AutoCad/Revit

Wil jij een expert worden in myPrequest?

Lees hier onder meer over ons actueel aanbod aan trainingen.

Leren te Beheren


Als functioneel beheerder ben je de schakel tussen de gebruiker, de business en IT. In deze training word je stapsgewijs wegwijs gemaakt in alle facetten van het functioneel beheer binnen myPrequest.


In deze klassikale training wordt op een praktijkgerichte manier aandacht besteed aan belangrijke onderwerpen zoals gebruikersbeheer, parameterisering en het inrichten van nieuwe processen.

Key-users in Control


De key-user maakt dagelijks veel gebruik van de applicatie. Jij zorgt ervoor dat processen gestructureerd lopen en houdt regie over alle aanvragen die via myPrequest binnenkomen. Het is daarom van belang dat je weet hoe je myPrequest op een zo efficiënt mogelijke manier kan gebruiken. 

In deze klassikale training wordt op een praktijkgerichte manier aandacht besteed aan onderwerpen zoals het uitdraaien van rapportages, het afhandelen van aanvragen en het snel opzoeken van gegevens binnen de applicatie.

Eindgebruiker aan zet


Als Selfservice gebruiker wil je een applicatie die makkelijk in gebruik is. Voor jou is het van belang dat een melding op een snelle manier gemaakt kan worden zodat jouw kernactiviteiten de volledige aandacht krijgen.


In deze klassikale training wordt de gebruiker wegwijs gemaakt in myPrequest. De gebruiker leert verschillende trucs om zo snel mogelijk een melding of reservering te maken.

Neem contact op


Je kunt ons bereiken door een e-mail te sturen naar onderstaand adres of het contactformulier in te vullen. Natuurlijk kun je ons ook gewoon bellen.

Algemeen +31 (0) 85 - 00 22 550

Support +31 (0) 85 - 00 22 551

Nieuwe klant? +31 (0) 6 54 987 446

Contactformulier