Operations & Maintenance

Grip op regievoering en klanttevredenheid

Het professioneel opvolgen van correctieve en preventieve meldingen is bepalend voor het imago. De facilitaire organisatie organiseert, beheert en monitort uiteenlopende processen met als doel klantgerichte dienstverlening, draagt zorg voor een efficiënte aansturing van de uitvoerders en monitort de kwaliteit van de te leveren werkzaamheden.

Facility Manager

Jij houdt regie op alle facilitaire processen en ontzorgt daarmee de medewerkers in het pand. Als Facility Manager ben jij dé spin in het web om je klanten en leveranciers tevreden te houden.

Lees meer

CFO

Dagelijks ben jij bezig met financiële rapportages en neem je belangrijke beslissingen voor de organisatie. Hierbij zoek je naar een balans in risico's op de activiteiten en kansen die zich voordoen om te komen tot een gezonde en winstgevende bedrijfsvoering.

Lees meer

CIO

Je zoekt een oplossing welke niet alleen voldoet aan de functionele uitvraag van je klant, maar ook voldoende flexibel is om met de organisatie en de technologische ontwikkelingen mee te bewegen.

Lees meer

Reserveringen

Optimaal beheer van resources.

Outlook Add-in

Op vertrouwde wijze reserveren vanuit de Outlook agenda.

Meldingen

Professionaliseren van uw facilitaire services

Werkorders

Structuur in aansturen van uitvoerende partijen

Bezoekersregistratie

Professionele ontvangst van uw bezoekers

Contractbeheer

Nooit meer ongewenst verlengen van contracten

PDC

Kosten besparen en klanttevredenheid verhogen

Dashboards

Visuele presentatie van uw stuurinformatie

Info Display

Uw gast voelt zich welkom

Neem contact op


Je kunt ons bereiken door een e-mail te sturen naar onderstaand adres of het contactformulier in te vullen. Natuurlijk kun je ons ook gewoon bellen.

Algemeen +31 (0) 85 - 00 22 550

Support +31 (0) 85 - 00 22 551

Nieuwe klant? +31 (0) 6 54 987 446

Contactformulier