Werken na lockdown: hoe ga jij om met niet gevaccineerde werknemers en andere uitdagingen
De afkondiging van de lockdown van 15 december jongstleden raakt iedereen in het dagelijks leven. Vrijwel onverwachts kwam de harde lockdown. Met het doel om besmettingen drastisch terug te dringen. Dit betekent dat thuiswerken de norm is. De afgekondigde regels gelden in ieder geval tot en met 19 januari 2021.
De afkondiging van de lockdown van 15 december jongstleden, raakt iedereen in het dagelijks leven. Vrijwel onverwachts kwam de harde lockdown. Met het doel om besmettingen drastisch terug te dringen. Dit betekent dat thuiswerken de norm is. De afgekondigde regels gelden in ieder geval tot en met 19 januari 2021.
Deze periode geeft Facility Managers de mogelijkheid om zich voor te bereiden op grote veranderingen. Denk aan de volgende scenario’s die ook jouw organisatie zullen raken. Hoe ga je om met medewerkers die zich laten vaccineren en medewerkers die zich niet laten vaccineren? Wat doe je met kantoorruimtes wanneer we vaker te maken zullen krijgen met een periode van een lockdown? Welke aanpassingen kun je doorvoeren in een FMIS systeem om zo goed voorbereid te zijn op deze en andere uitdagingen?
De afgelopen periode is Prequest zich blijven verdiepen in deze ontwikkelingen.
Door middel van webinars, nieuwsartikelen en infographics hebben wij klanten geïnformeerd over de uitdagingen maar zeker ook de oplossingen. Om jou de komende periode te ondersteunen bieden we je aan om door middel van een op een calls te sparren over specifieke uitdagingen waarmee jij te maken hebt. Je kunt een consultancy strippenkaart inzetten om functionele en operationele zaken snel op te pakken.
Omdat de wereld continu verandert, blijven wij doorwerken aan het verbeteren van onze software. De nieuwe release, versie 2020.2 bevat belangrijke features. Zo kun je voor reserveringen op verschillende niveaus blokkades instellen om het reserveren naar de toekomst toe te beperken. De nieuw toegevoegde Prequest Identity Manager maakt onze oplossing nog veiliger. De authenticatie gebruikers worden op één centrale plek vastgelegd op basis van de laatste technologie. Lees hier meer over de nieuwe release.
In deze periode blijft het team van Prequest voor al jouw functionele beheersvragen beschikbaar. Neem contact met ons op via prequestportal@prequest.nl of bel onze supportdesk op +31 85 0022551